مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-13اجتماعي

فارس من| دوسال است به مردم قول آسفالت خیابان های اهواز را می دهند


دوسال پیش به مردم قول آسفالت خیابان های اهواز را دادیم اما اقداماتی که تا کنون انجام شده رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب آسفالت در خیابان های شهر اهواز شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

در این کمپین عنوان شده است: یکی از معضلات مهم کلانشهر اهواز نبود آسفالت یکدست در خیابان ها و معابر اصلی است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان اهوازی شده است به صورتی که راننده ای که در سطح شهر تردد می کند با وجود چاله ها، دست اندازها و موانع، با مشکلاتی چون خرابی خودرو و صدمه به کمر یا گردن مواجه  می شود.

جای تأمل دارد خیابان های اهواز که به عنوان کلانشهر با قابلیت های فراوان اقتصادی، اجتماعی و گردشگری شناخته می شود از وضعیت نامناسبی برخوردار باشد.

در حالی که اهواز هفتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می شود اما وضعیت کنونی آسفالت در خیابان های بیشتر محلات، صبر شهروندان اهوازی را لبریز ساخته است و برای مردم روشن نیست که ادعای راه اندازی نهضت آسفالت در کجای این شهر در حال تحقق است و چرا اثرات آن قابل لمس نیست.

دوسال پیش به مردم قول آسفالت خیابان های اهواز را دادیم سید محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دوسال است به مردم قول آسفالت خیابان های اهواز را می دهند

فارس من| دوسال است به مردم قول آسفالت خیابان های اهواز را می دهند